onsdag 25 januari 2012

Lite stickat

Mitt vitbroderi är nu klart men jag ska försöka sy ihop ett kuddfodral av det innan jag visar resultatet, tänkte jag.
Eftersom jag är en obotlig "pysslare" så har jag förstås ett nytt projekt på gång igen. Ofta hinner jag inte slutföra "ett projekt innan nästa är på g... Jag stämmer bra in på beskrivningen "gillar att ha många bollar i luften".
Nu stickar jag. Hittade en så fin beskrivning som jag bara var tvungen att prova göra själv. Se här för orginalet.
De gick väldigt fort att sticka och jag gillade verkligen mönstret.

Må så gott!

2 kommentarer:

  1. Hej... vad kul att hitta till din pyssliga blogg...
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    Oj, så fina de är och helt super ljuvliga att ha i stövlarna! Tror du att jag även kan sticka sådana, som just och just kan sticka rät och avigt!!
    Tack, för dina ord hos mig!
    Önskar dig en fin dag!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera