söndag 4 januari 2015

Länge sen nu...

Hej, hej!
En liten nyårshälsning är väl på sin plats. Hoppas ni alla haft en underbar jul- och nyårshelg.
Jag har lyckats knåpa ihop ett par beställda benvärmare av lite annorlunda snitt nu under helgerna.
 Dottern beställde- jag fick en bild och frågan: Kan du göra såna här? Det är svårt att motstå den utmaningen.
De blev inte fullt ut så som den bild dottern skickade men jag känner mig rätt nöjd ändå.
Jag tog min bild, gick till min favoritgarnbutik och sa: Dessa ska jag sticka, kan du ge förslag på garn. Och det fick jag :) Jag fick även lite tips på mönster jag kunde använda! Tänk så trevliga butiker man kan råka på.
Nu är de klara och ska nu bara överlämnas till besällaren- hoppas hon blir nöjd.

Pyssla på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar